Dan 31. listopad 1954. godine urezan je u zagrebačku povijest kao dan kada se dogodila najstrašnija nesreća u povijesti tramvajskog prijevoza u Zagrebu.
U nesreći, koja se dogodila na strmoj mirogojskoj pruzi, poginulo je 19 putnika dok ih je 37 ozlijeđeno. Tog su jutra, tramvajska motorna kola tipa M-24, krenula iz zaokretnice Mirogoj prema Gupčevoj zvijezdi.

Vozač je otpustio ručnu kočnicu za dva, tri okretaja, te je spuštajući se nizbrdo i ulazeći u prvi zavoj, htio uključiti tračničku kočnicu, no ona nije djelovala. Tramvaj je ubrzavao i na zadnjem zavoju, kod bolnice, izletio iz tračnica, te prešao na drugu ulicu i udario u stabla kestena koja je iščupao iz korijena.

Prilikom istraživanja ove nesreće, tadašnja komisija za istragu, otkrila je da su kola 21 imala sudar na uglu Degenove i Medveščaka prilikom kojeg je tramvaj zahvatio i prevrnuo zaprežna kola. Kako nije bilo veće štete, vozač je nastavio vožnju prema Mirogoju.
Brzina tramvajskih kola, prilikom vožnje, bila je pet puta veće od dopuštene (80 km/h), a promet je uspostavljen ponovno tek 1964. godine.

Nova motorna kola, koja su prometovala na toj pruzi, bila su posebno opremljena električnom, jakom zračnom, magnetskom i ručnom kočnicom. 15. svibnja 1967. godine ovom trasom voze autobusi.
U povodu te strašne nesreće, na samom mjestu gdje se dogodila, podignuta je spomen ploča u znak sjećanja na žrtve stradale u toj najstrašnijoj nesreći u zagrebačkoj povijesti.
